Kampania aplikacji sieci Żabka – Jush - Marketing przy Kawie
Wystartowała kampania aplikacji sieci Żabka – Jush
  • 0
  • 1
14.06.2022

Wystartowała kampania aplikacji sieci Żabka – Jush

Letnia kampania Jush obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowana treść została także zaadaptowana do kanałów digital.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2022

Wyzwania i szanse dla branży digital nakreślone w „Raporcie Strategicznym Internet 2021/2022” IAB Polska

W 2021 reklama cyfrowa pobiła kolejne rekordy. Jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx, wydatki reklamodawców na komunikację online wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%. Jak obecnie wygląda ekosystem reklamy cyfrowej? Jakie wyzwania i szanse czekają branżę digital? Jakie trendy zdominują cyfrowy świat w kolejnych miesiącach? Odpowiedzi na te pytania przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2021/2022, wydany przez IAB Polska.