0 7 0 0 0 16.12.2019Świąteczna kampania Coca-Coli w rozszerzonej rzeczywistościCoca-Cola przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo na Instagramie udostępniła niestandardową dla tej platformy grę. Do wirtualnej rzeczywistości zostali przeniesieni bohaterowie kampanii świątecznych – święty Mikołaj oraz miś polarny. Dzięki ożywieniu postaci użytkownicy mogą wejść z nimi w interakcję.
0 1 0 0 0 16.12.2019PGNiG Superliga mężczyzn w piłce ręcznej wybrała The DigitalsRozstrzygnięto konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Wygrała go agencja The Digitals (Grupa S/F). Umowę o współpracy podpisano na rok.
0 1 0 0 0 16.12.2019Badanie „MilleŚwięta 2019” – ile Polacy wydadzą na święta?Jak wynika z badania „MilleŚwięta 2019”, corocznie przeprowadzanego na zlecenie Banku Millennium przez IBRiS, na nadchodzące święta Bożego Narodzenia polska rodzina (gospodarstwo domowe) wyda średnio prawie 1838 zł. To kwota wyższa o 4,8 proc. od wydatków deklarowanych w ubiegłym roku.
0 2 0 0 0 16.12.2019Nadchodzą rodzinne i najpopularniejsze święta w Polsce. Badanie IRCenterBoże Narodzenie to najpopularniejsze święto obchodzone w Polsce spośród 36 innych świąt, m.in. Wielkanocy, Dnia Niepodległości czy Dnia Dziecka. Grudniowe święta są obchodzone przez 89% Polaków, nieco częściej przez kobiety (91%) – pokazuje badanie IRCenter.
0 1 0 0 0 13.12.2019Dlaczego ludzie oglądają coraz więcej telewizji i wideo – wyniki badaniaOglądalność telewizji i wideo rośnie od 25 lat, choć w tym czasie konsumpcja innych mediów spada. Okazuje się, że podczas oglądania telewizji ludzki mózg ogranicza inne zdolności poznawcze. Wykazało to badanie z wykorzystaniem EEG (metody badania bioelektrycznej czynności mózgu) oraz tzw. czasów reakcji. Wyniki opublikowano na łamach „Journal of Advertising Research”.
0 1 0 0 0 13.12.2019Desperados nawiązał współpracę z Horeca GroupMarka piwa o smaku tequili Desperados wybrała w przetargu Horeca Group. Zajmie się ona produkcją stref festiwalowych brandu w 2020 r.
0 1 0 0 0 13.12.2019Większość Polaków nie ogranicza reklam na smartfonach – pokazuje badanieBrytyjska firma analityczna UCE Group i agencja Mobiem Polska zbadały stosunek Polaków do reklam odbieranych na smartfonach. Szczegółowa analiza wykazała, że 67% dorosłych Polaków nie zabezpiecza tych urządzeń. 24% użytkowników aktywnie je chroni przed tego typu przekazami. Głównym powodem instalowania blokad jest niedopasowanie komunikatów do potrzeb, oczekiwań i zainteresowań konsumentów (38%). Ci, którzy nie stosują żadnych zabezpieczeń, po prostu nie wierzą w nie (40%).
0 1 0 0 0 13.12.2019Mobiem i szwedzkie Adverty łączą siłyAgencja marketingu mobilnego Mobiem Polska należąca do Grupy Interia.pl rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. W rezultacie na polskim rynku ma pojawić się nowa usługa przeznaczona nie tylko dla reklamodawców.
0 2 0 0 0 13.12.2019Naukowcy przeanalizowali 3,5 mln książek, wykorzystując machine learningAlgorytm machine learning przeanalizował 3,5 mln książek. Pozwoliło to stwierdzić, że przymiotniki przypisane kobietom opisują najczęściej wygląd zewnętrzny. Te dotyczące mężczyzn odnoszą się do zachowań.
0 1 0 0 0 13.12.2019Lidl wybrał agencję do obsługi influencer marketinguLidl rozstrzygnął przetarg na obsługę zakresie influencer marketingu. Wygrała go należąca do Publicis Groupe agencja LiquidThread.