Apple stworzył program, który daje korzyści na siłowniach użytkownikom Apple Watcha
  • 0
  • 1
24.01.2020

Apple stworzył program, który daje korzyści na siłowniach użytkownikom Apple Watcha

W wybranych sieciach fitness w USA ruszyła inicjatywa Apple Watch Connected. W jej ramach użytkownicy inteligentnych zegarków marki będą mogli otrzymać dodatkowe korzyści.

Osoby, które dołączą do Apple Watch Connected, mogą uzyskać m.in. zniżki na treningi czy zarezerwować zajęcia. Ponadto podczas płacenia będą mogli wybrać Apple Pay. Otrzymają też nagrody za trening.

W ten sposób firma chce budować cały ekosystem wokół Apple Watch. Celem jest stworzenie właścicielom urządzeń więcej okazji do korzystania z zegarka w celu poprawy monitorowania aktywności.

Apple stwarza też kolejny powód, dla którego warto będzie kupić ten zegarek. Wszak skoro już ktoś ćwiczy, dlaczego nie miałby kupić zegarka, który płynnie współpracuje z siłownią? Klubom fitness może to z kolei pomóc utrzymać klientów dzięki inicjatywom opartym na nagrodach.

Na razie do akcji dołączyły cztery sieci siłowni w USA. To Basecamp Fitness, Orange Theory, YMCA i Crunch Fitness. Kolejne mają dołączyć wkrótce.

Źródło: www.cnbc.com

  • 1
Ruszył program dla użytkowników urządzeń Apple Watch

Ruszył program dla użytkowników urządzeń Apple Watch

24 stycznia 2020

23 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2020

Raport „Global Marketing Trends 2020” firmy Deloitte

Firma Deloitte przeprowadziła rozmowy z ponad 80 ekspertami z całego świata. Pozwoliło to wskazać 7 kluczowych trendów, które trzeba będzie uwzględnić w ciągu kolejnych 18–24 miesięcy, aby zachować wrażliwość na czynnik społeczny i ludzki. Raport „Global Marketing Trends 2020” łączy wyniki nowo przeprowadzonych badań, wnioski z przeglądu literatury fachowej oraz historie firm z różnych branż.