Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC
  • 1
  • 1
20.09.2021

Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Ruszyła kampania UPC. Obok brand hero UPCeusza pojawił się w niej nowy bohater – Marcin Prokop.

Kampania promuje Internet z inteligentnym oprogramowaniem WiFi, które automatycznie optymalizuje sygnał w dalszych częściach domu. Oferta obejmuje aplikację UPC Connect do zarządzania domową siecią oraz UPC WiFi Pod – inteligentny, samouczący się wzmacniacz sygnału.

Nasza platforma kreatywna ewoluuje. W najnowszej kampanii obok UPCeusza odsłaniamy nową twarz technologii w wyjątkowej osobie Marcina Prokopa – i jego naprawdę wysokie wymagania. Bo jeśli sięgać po gwiazdę, to dużego formatu – mówi Magdalena Banasik, senior copywriter w agencji K2 Create, która realizuje kampanię.

Zakres prowadzonych działań obejmuje emisję spotu telewizyjnego, działania OOH, w Internecie, w tym w social media. Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica. Postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.

  • 1
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

20 września 2021

19 września 2021

17 września 2021