1 2 0 3.07.2022Pringles zatrudni fana marki – zapłaci za udział jego awatara w grze na konsolęWybrany w konkursie konsument pojawi się jako awatar w grze Train Sim City na konsolę Xbox. Honorarium za przynajmniej roczną obecność postaci w grze wyniesie ponad 20 tys. dol., czyli ponad 100 tys. zł.
0 2 0 3.07.2022Nielsen IQ oraz GfK ogłosiły globalną fuzjęDwie globalne firmy badań konsumenckich i pomiarów handlu detalicznego – amerykańska Nielsen IQ i niemiecka GfK ogłosiły fuzję. Transakcja ma zakończyć się na początku przyszłego roku.
0 7 0 1.07.2022Znikający mural Immofinanz i CA Immo na placu Europejskim30 czerwca odsłonięto pracę, która powstała na placu Europejskim w Warszawie – znikający mural. Jego tematyka nawiązuje do aktualnie ważnego aspektu: pokoju na świecie. Projekt został zrealizowany z inicjatywy firmy Immofinanz – właściciela wieży Myhive Warsaw Spire oraz CA Immo – właściciela dwóch niższych budynków kompleksu Warsaw Spire.
0 5 0 1.07.2022Powstała kolekcja ubrań z logo BiedronkiBiedronka wprowadza do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci – Biedronka Fan Collection. Od 4 lipca w sklepach sieci będzie można znaleźć bluzy, kolorowe sneakersy, T-shirty oraz klapki i skarpetki.
0 8 0 1.07.2022Zduńska Wola promuje się na WUF-11, przytaczając statystyki dotyczące miastaArabia Saudyjska, Korea Południowa, Francja, Egipt i dziesiątki innych państw walczą o uwagę gości World Urban Forum-11 w Katowicach na stoiskach rozstawionych w hali Expo. Jak w tym natłoku zwrócić na siebie uwagę? Zduńska Wola przytoczyła statystyki na temat miasta.
0 1 0 1.07.2022Co warto wiedzieć o digital out-of-home? Dostępna jest publikacja grupy roboczej IAB PolskaGrupa robocza digital out-of-home działająca przy IAB Polska stworzyła swoją pierwszą publikację przybliżającą branżę DOOH. Zawiera ona przegląd informacji dotyczących tej branży – od podstawowych informacji, omówienia różnic między OOH a DOOH, nośników i dostawców, poprzez dobre praktyki dla marketerów, po prognozy rozwoju obszaru w najbliższej przyszłości.
1 2 0 1.07.2022Kampania na temat okrutnych walk psów. W Polsce nadal mamy z nimi problemW Polsce wciąż organizowane są nielegalne walki psów. Ze względu na trudności w pozyskiwaniu dowodów tego rodzaju sprawy rzadko kończą się przed sądami. Kampania „Stop walkom psów” ma to zmienić, mobilizując do działania i uświadamiając społeczeństwu istnienie problemu.
0 1 0 30.06.2022Grandes Kochonos zamienia nazwę na Grandesi1 lipca 2022 r. niezależna agencja Grandes Kochonos oficjalnie zmienia nazwę na Grandesi. Zmianie nazwy towarzyszy też nowa identyfikacja wizualna. Wszystko to jest obrazem przemian, jakie zaszły ostatnio w firmie.
0 1 0 30.06.2022Ponad 102,3 mln filmów usuniętych przez TikToka w pierwszym kwartale 2022 r. Platforma podsumowuje swoje działania chroniące użytkowników przed szkodliwymi treściamiTikTok opublikował „Raport egzekwowania zasad społeczności”. Przedstawia w nim działania podjęte w pierwszym kwartale 2022 r., mające chronić społeczność platformy przed szkodliwymi treściami. W tym okresie usunięto ponad 102,3 mln filmów.
0 1 0 30.06.2022Snapchat wprowadza płatną wersję29 czerwca zadebiutował Snapchat+. To płatna wersja aplikacji, w której użytkownicy znajdą „zbiór ekskluzywnych, eksperymentalnych i przedpremierowych funkcji”. Cena to 3,99 dol. miesięcznie.