Alior Bank w kampanii telewizyjnej promuje bezpieczne zakupy z aplikacją mobilną - Marketing przy Kawie
Alior Bank w kampanii telewizyjnej promuje bezpieczne zakupy z aplikacją mobilną
  • 1
  • 1
10.11.2021

Alior Bank w kampanii telewizyjnej promuje bezpieczne zakupy z aplikacją mobilną

Hasło nowej kampanii banku brzmi „Bezpieczeństwo górą!”. Kontekst wspinaczki i asekuracji jest tłem do opowiedzenia o narzędziach, które wspierają bezpieczeństwo realizowanych transakcji. Działania zaplanowane są do końca roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 listopada 2021

9 listopada 2021