Agencja WhitePress wydała książkę o influencer marketingu
  • 0
  • 4
16.04.2019

Agencja WhitePress wydała książkę o influencer marketingu

9 kwietnia na rynku pojawiła się książka „Influencer marketing od A do Z”. Bazuje na polskich przykładach i wiedzy ekspertów znających nasze realia. Zawiera wyniki badań, case studies, komentarze ekspertów oraz listę prawie 200 influencerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Małgorzata I.

5 lat temu

Informacja otrzymana przy próbie zamówienia: "Podany kod rabatowy jest błędny"

16 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
16.04.2019

„Podziel się posiłkiem z bezdomnymi” – kampania wielkanocnej akcji zbiórki żywności

16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się posiłkiem z bezdomnymi”. Osią kampanii jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Są wśród nich: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin-Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.