PepsiCo zamierza umieścić swoją reklamę na nocnym niebie?
  • 0
  • 1
16.04.2019 Aktualizacja:

PepsiCo zamierza umieścić swoją reklamę na nocnym niebie?

PepsiCo nawiązało współpracę z rosyjskim start-upem StartRocket. Efektem wspólnych działań ma być umieszczenie na orbicie minisatelitów i wyemitowanie reklamy napoju na nocnym niebie.

Ośmiogodzinna ekspozycja reklamy na nocnym niebie ma kosztować 20 tys. dol. Kwota kontraktu StarRocket z PepsiCo Russia nie została ujawniona. Nie wiadomo też dokładnie, jak będzie wyglądać sama kreacja.

Współpracę potwierdziła Olga Mangowa, rzecznik PepsiCo w Rosji. Firma chce zareklamować w ten sposób napój energetyczny Adrenaline Rush dostępny na rosyjskim rynku.

StartRocket zapowiedział, że satelity CubeStats będą gotowe do wysłania w 2020 r., jednak emisja pierwszej reklamy planowana jest na 2021 r. Firma zbiera obecnie fundusze.

Źródło: www.digitaltrends.com

[Aktualizacja]

Centrala PepsiCo w Stanach Zjednoczonych zaprzeczyła tym doniesieniom. 15 kwietnia rzecznik prasowy firmy powiedział portalowi SpaceNews, że prowadzone testy z marką Adrenaline Rush były tylko jednorazowym wydarzeniem i nie ma planów reklamowania się w ten sposób w przyszłości.

  • 1

źródło: www.startrocket.me

pracownik marketingu

1 tydzień temu

Jeżeli jest to prawdziwa informacja, to takie działania powinny być kategorycznie zabronione. Nie życzę sobie zamiast gwiazd oglądać reklamy Pepsi a przecież nie będę mieć możliwości jej wyłączenia, bo niby jak!

Rozwiń komentarze
 

16 kwietnia 2019