Reklama chce w kosmos, etyka sprowadza na ziemięReklama chce w kosmos, etyka sprowadza na ziemięReklama chce w kosmos, etyka sprowadza na ziemięReklama chce w kosmos, etyka sprowadza na ziemię
Jednych takie wizje przerażają, innych podniecają (fot. Lunar Dream Capsule Project)

Reklama chce w kosmos, etyka sprowadza na ziemię

Reklama chce w kosmos, etyka sprowadza na ziemię
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Coca-Cola, Red Bull, Pizza Hut, Axe, a ostatnio japońska Otsuka. Wielkie koncerny od dawna próbują reklamowo zaistnieć w kosmosie. Wymaga to pokonania nie tylko przeszkód kosztowych, technologicznych, ale przede wszystkim etycznych i prawnych.

Pojemnik ważący kilogram i wykonany z tytanu zawierałby sproszkowany napój izotoniczny i zapisane na srebrnym krążku marzenia azjatyckich dzieci. Na Księżyc wyniosłaby go w październiku 2015 roku rakieta Falcon 9 w ramach prywatnej misji.

Firma farmaceutyczna Otsuka, producent napoju Pocari Sweat wyraża nadzieję, że jej wyczyn zainspiruje młodych ludzi do zostania astronautami, by w przyszłości mogli przebyć ponad 380 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się