Coca-Cola, Red Bull, Pizza Hut, Axe, a ostatnio japońska Otsuka. Wielkie koncerny od dawna próbują reklamowo zaistnieć w kosmosie. Wymaga to pokonania nie tylko przeszkód kosztowych, technologicznych, ale przede wszystkim etycznych i prawnych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pojemnik ważący kilogram i wykonany z tytanu zawierałby sproszkowany napój izotoniczny i zapisane na srebrnym krążku marzenia azjatyckich dzieci. Na Księżyc wyniosłaby go w październiku 2015 roku rakieta Falcon 9 w ramach prywatnej misji.
Firma farmaceutyczna Otsuka, producent napoju Pocari Sweat wyraża nadzieję, że jej wyczyn zainspiruje młodych ludzi do zostania astronautami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.