Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?
Który influencer zapewni marce rozpoznawalność i lepszą sprzedaż? (fot. Pixabay)

Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?

Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?
Kacper Zdunek

Kacper Zdunek

-

CEO, ClickInStory

Kacper Zdunek

Kacper Zdunek

CEO
ClickInStory

Właściciel agencji kreatywnej specjalizującej się w influencer marketingu i realizacji stories. Z rynkiem marketingu internetowego związany od ponad 6 lat. Przed założeniem ClickInStory pracował m.in. w firmie New Balance. Był project managerem i odpowiadał za influencer marketing oraz działania promocyjne działu fitness. Oprócz tego realizował projekty m.in. dla firm Ubisoft oraz Crédit Agricole w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.

„Wybierzemy influencera i promocja będzie szła jak burza. Jego fani na pewno wygenerują sprzedaż” – to często słyszane oczekiwania. Niestety, nie jest to takie proste, choć na influencer marketingu marka niewątpliwie może skorzystać. Jak zatem współpracować z influencerami, aby odnieść korzyści w biznesie?

W influencer marketingu chodzi głównie o prostotę, a zarazem skuteczność przekazu. Akcja wcale nie musi kojarzyć się z przepychem i ogromnymi budżetami. Ma docierać do odbiorcy, na którym zależy marce. Bardzo ważną kwestią jest tutaj plan kampanii. Przy jego kreacji trzeba zdać sobie sprawę, do kogo faktycznie chce się dotrzeć.

Dlaczego to takie istotne? Zaskakująco dużo marek nieefektywnie wykorzystuje swoje budżety marketingowe na influencer marketing przez zły dobór influencerów do kampanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się