„Wybierzemy influencera i promocja będzie szła jak burza. Jego fani na pewno wygenerują sprzedaż” – to często słyszane oczekiwania. Niestety, nie jest to takie proste, choć na influencer marketingu marka niewątpliwie może skorzystać. Jak zatem współpracować z influencerami, aby odnieść korzyści w biznesie?W influencer marketingu chodzi głównie o prostotę, a zarazem skuteczność przekazu. Akcja wcale nie musi kojarzyć się z przepychem i ogromnymi budżetami. Ma docierać do odbiorcy, na którym zależy marce. Bardzo ważną kwestią jest tutaj plan kampanii. Przy jego kreacji trzeba zdać sobie sprawę, do kogo faktycznie chce się dotrzeć.
Dlaczego to takie istotne? Zaskakująco dużo marek nieefektywnie wykorzystuje swoje budżety marketingowe na influencer marketing przez zły dobór influencerów do kampanii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.