Takie marki jak Ben & Jerry’s (lody) czy Nyx (kosmetyki) wypromowały się dzięki dużej liczbie zwykłych konsumentów, którzy stawali się ich ambasadorami. Podobny efekt na naszym rynku próbowała osiągnąć szwedzka marka telekomunikacyjna Rebtel. Dlaczego przegrała?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Korzystanie z pomocy influencerów, czyli gwiazd internetu, wokół których skupiona jest społeczność fanów, jest drogie. Stawki tych, którzy mają największe zasięgi, dorównują stawkom tradycyjnych gwiazd. Nowe marki próbują więc tańszych działań. Rekrutują ambasadorów spośród zwykłych konsumentów, tyle że aktywnych w internecie i mających wielu znajomych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.