Weź udział w tegorocznej edycji konkursu Zbadaj.to
  • 0
  • 0
16.04.2019

Weź udział w tegorocznej edycji konkursu Zbadaj.to

Już tylko do 25 kwietnia można zgłaszać się do konkursu studenckiego Zbadaj.to. Nagrodami w nim są płatne staże z programem mentorskim w czołowych firmach badawczych. Konkurs organizowany jest przez PTBRiO i OFBOR.

PTBRiO i OFBOR od blisko dziesięciu lat organizują konkurs dla studentów Zbadaj.to. Skierowany jest do wszystkich osób w wieku 20–25 lat studiujących na wyższych uczelniach. Nie ma znaczenia ani studiowany kierunek, ani to, czy jest się na studiach pierwszego, czy drugiego stopnia (albo innych).

W konkursie można zdobyć także nagrody dodatkowe. Wśród nich jest udział w finałowym Boot Campie, podczas którego nie tylko nabywa się wiedzę i umiejętności, lecz także buduje relacje cenne na rynku pracy.

Każdy uczestnik Boot Campu jest już zwycięzcą Zbadaj.to, ale dla najlepszych organizatorzy przygotowali dodatkowe nagrody: udział w Kongresie Badaczy, szkolenia Consumer Intelligence oraz gwarantowane płatne staże z elementami mentoringu u partnerów branżowych konkursu. Wśród firm oferujących staże znalazły się czołowe sieciowe agencje oraz butiki consumer intelligence. Oferta stażowa jest na tyle szeroka, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie, zwłaszcza że wciąż dodawane są nowe propozycje staży.

Wśród nagród, które można zdobyć, są:

  • 3 dni Boot Campu w Folwarku Badowo Kłody
  • udział w Kongresie Badaczy
  • szkolenia od PTBRiO
  • płatne staże
  • pisemne referencje od mentorów
  • certyfikat udziału
  • ekskluzywna grupa rekrutacyjna
  • networking

Aby wziąć udział w konkursie, należy do 25 kwietnia wypełnić formularz zgłoszeniowy. Uczestnik otrzyma e-mailem zadanie konkursowe, poświęcone sposobom korzystania z Internetu. Rozwiązanie należy przesłać do 7 maja. Dwudziestu autorów najlepszych propozycji weźmie udział w Boot Campie 24–26 czerwca.

Boot Camp to trzydniowe warsztaty badawczo-strategiczne, zlokalizowane w filmowej scenerii Badowa (tutaj kręcono m.in. „Testosteron”).

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie zbadaj.to.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

16 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2019

„Podziel się posiłkiem z bezdomnymi” – kampania wielkanocnej akcji zbiórki żywności

16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się posiłkiem z bezdomnymi”. Osią kampanii jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Są wśród nich: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin-Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.