Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero
  • 1
  • 1
11.03.2024

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc występują w kampanii marki Tyskie pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na Ty od Zera”. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.

Marka rozpoczyna sezon 2024 kampanią bezalkoholowego wariantu Tyskie Zero. Głównymi nośnikami kampanii są spoty o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i internecie.

– Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy. Bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero – mówi Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie.

Adam Małysz, oprócz sukcesów w skokach narciarskich, jest również kierowcą rajdowym. Wspólna pasja stawia go w jednej linii z wielokrotnym medalistą wyścigów rajdowych – Krzysztofem Hołowczycem, stałym ambasadorem Tyskiego Zero. Spoty z ich udziałem pokazują, że mimo różnic kierowcy mogą być ze sobą na Ty. Tyskie Zero ma tu być symbolem większej idei. Pokazuje, że dzielące nas różnice można przezwyciężać, szukać wspólnego mianownika.

– Cieszę się, że spotykamy się z Krzyśkiem jako ambasadorzy Tyskiego Zero, by dzielić się z innymi miłośnikami motoryzacji naszą pasją i dobrymi praktykami. Wzajemna uprzejmość na drodze, zaraz po bezpiecznym i odpowiedzialnym prowadzeniu, to mądry postulat. Kierowcy, bądźmy na Ty od Zera – apeluje Adam Małysz.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuzanna Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół Moon Films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA.

  • 1
Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero

 

11 marca 2024

10 marca 2024

9 marca 2024

8 marca 2024