Fundacja Onkologiczna Rakiety z kampanią - Marketing przy Kawie
„A Ty co byś zrobił, gdyby nie było jutra?”. Fundacja Onkologiczna Rakiety prowadzi kampanię profilaktyczną
  • 1
  • 1
26.10.2023

„A Ty co byś zrobił, gdyby nie było jutra?”. Fundacja Onkologiczna Rakiety prowadzi kampanię profilaktyczną

Fundacja Onkologiczna Rakiety zadaje pytanie: „A Ty co byś zrobił, gdyby nie było jutra?”. Kampania ma na celu uświadomienie młodym ludziom, że choroba nowotworowa nie jest domeną ludzi starszych. Może się przydarzyć każdemu, także im.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2023