Nationale-Nederlanden z kampanią o raku - Marketing przy Kawie
„Zdrowie jako najważniejsza subskrypcja” – Nationale-Nederlanden z kampanią wokół profilaktyki onkologicznej
  • 0
  • 3
20.10.2023

„Zdrowie jako najważniejsza subskrypcja” – Nationale-Nederlanden z kampanią wokół profilaktyki onkologicznej

Nationale-Nederlanden kontynuuje kampanię, która ma skłonić Polaków do refleksji nad zabezpieczeniem finansowym na wypadek nowotworu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 października 2023