UOKiK porządkuje rynek reklamy w SM - Marketing przy Kawie
UOKiK pracuje nad uporządkowaniem rynku reklamy w mediach społecznościowych
  • 0
  • 3
26.10.2023

UOKiK pracuje nad uporządkowaniem rynku reklamy w mediach społecznościowych

UOKiK razem z czterema państwowymi instytucjami rozmawia z Metą, Googlem i TikTokiem. Spotkanie okrągłego stołu, w którym uczestniczyli również przedstawiciele branży reklamowej i uniwersytetów, dotyczyło szybszej oraz skuteczniejszej eliminacji niezgodnych z prawem reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 października 2023

24 października 2023