Hospicjum onkologiczne z kampanią 1,5% - Marketing przy Kawie
„Umieram, ale jestem szczęśliwy” – kampania Fundacji Hospicjum Onkologiczne
  • 3
  • 1
19.04.2023

„Umieram, ale jestem szczęśliwy” – kampania Fundacji Hospicjum Onkologiczne

Czy człowiek, który umiera, może być szczęśliwy? Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie zachęca do refleksji na temat umierania i prosi o 1,5% podatku na potrzeby swoich podopiecznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 kwietnia 2023

18 kwietnia 2023