Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Jak wykorzystać AI? Dowiedz się na Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023
  • 0
  • 1
10.05.2023 Materiał Partnera

Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Jak wykorzystać AI? Dowiedz się na Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023

Salesforce uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023, które odbędzie się 24 maja 2023 r. na PGE Stadionie Narodowym.

Wydarzenie to jest okazją do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online. Na przykładach branżowych liderów można będzie przekonać się, jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces. Mowa będzie także o najnowszych rozwiązaniach technologicznych, w tym o wykorzystaniu w biznesie sztucznej inteligencji.

360-stopniowy widok klienta

Tegoroczne spotkanie z cyklu World Tour Essentials poświęcone będzie możliwościom, jakie oferują dziś specjalistom sprzedaży online, obsługi klienta czy marketerom najnowsze technologie automatyzujące najważniejsze procesy biznesowe firm operujących w cyfrowym świecie.

  • Jak personalizować komunikację i ofertę tak, by dostarczać swoim klientom to, czego potrzebują „tu i teraz”?
  • Jak robić realny użytek z wielu źródeł cennych, dotąd niewykorzystywanych danych?
  • Którymi kanałami docierać do kluczowych grup odbiorców?
  • Jak przewidywać ich zamiary i preferencje?
  • Jak zabierać w najlepsze zakupowe podróże swoich klientów po to, by chcieli do nas wracać nie tylko po ulubione produkty i usługi, ale także po najlepsze doświadczenia?
  • Jak radzić sobie ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów i inflacją wpływającą na ich wybory zakupowe?

Na te pytania odpowiedzą klienci i eksperci Salesforce podczas prezentacji. Organizatorzy zademonstrują produkty Salesforce. Podzielą się też wskazówkami, które pomogą firmom na ścieżce transformacji cyfrowej. Każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, niezależnie od branży i funkcji.

  • Interesuje Cię bezpieczeństwo danych?
  • Chcesz, aby Twoje działania były zgodne z obowiązującymi regulacjami?
  • W jaki sposób zbudować efektywne procesy w swojej firmie?
  • Jak zapewnić najlepszej jakości usługi swoim klientom?

Na te oraz szereg wiele innych pytań w trakcie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych odpowiedzą m.in.:

  • Adam Tomczyk – OLX
  • Michał Kosmala – XTB
  • Jakub Samelski – Kross
  • Michał Szklarski – Jeronimo Martins
  • Przemysław Rudolf – Billennium
  • Robert Leksiński – Totalizator Sportowy

Morze wiedzy i inspiracji

Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, przygotował dla swoich gości szereg specjalistycznych wystąpień oraz paneli dyskusyjnych. Podczas nich zarówno doświadczeni eksperci firmy, jak i zaproszeni prelegenci podzielą się wiedzą na temat potencjału najnowszych rozwiązań Salesforce. W tym:

  • automatyzujących sprzedaż i kampanie marketingowe Marketing Cloud oraz Customer 360,
  • narzędzia komunikacyjnego Slack,
  • platformy analitycznej Tableau,
  • oprogramowania integracyjnego MuleSoft.

Nie zabraknie również przestrzeni do wymiany doświadczeń i zapoznania się ze studiami przypadku międzynarodowych firm. W przejrzysty sposób opowiedzą one o napędzaniu swojej cyfrowej transformacji i wnoszeniu customer experience na nowy poziom poprzez rozwiązania Salesforce.

Program Salesforce Warsaw Live 2022:

  • 8:30 Rejestracja uczestników
  • 9:30 Keynote
  • 11:00–17:00 Panele dyskusyjne i prelekcje
  • 17:15–19:00 Networking

Zainteresowanych wydarzeniem zapraszamy na stronę eventu. Tam można zapoznać się ze szczegółowymi opisami wystąpień i paneli dyskusyjnych oraz zgłosić chęć swojego udziału poprzez formularz rejestracyjny. 

 

  • 1

Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023

10 maja 2023

9 maja 2023