0 1 1 25.03.2025Znamy zwycięzców konkursu CSR Poland Awards 2025Trzecia edycja konkursu CSR Poland Awards miała na celu docenienie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz liderów CSR w firmach. Nagrody zostały wręczone 20 marca w Krakowie podczas konferencji CSR Poland.
1 2 2 18.03.2025Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość”Szósta edycja kampanii edukacyjnej Novo Nordisk „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” odbywa się pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Wyzwania w obszarze otyłości to: zbudowanie i utrzymanie motywacji oraz uświadomienie, że każdy krok ku zdrowiu ma znaczenie.
0 1 2 5.03.2025UOKiK ukarał zmowę między sklepami z elektroniką a firmą Jura PolandPrawie 10 lat trwała zmowa pomiędzy spółką Jura Poland a właścicielami sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert. UOKiK nałożył ponad 66 mln zł kar na firmy, a także na prezes zarządu Jury – Joannę Luto.
0 6 1 20.02.2025Skandale, wysokie koszty i brak autentyczności w influencer marketingu – ryzyka w raporcie OBTK i SW ResearchInfluencer marketing to jedna z najpopularniejszych form promocji. 88% firm deklaruje, że współpracuje lub rozważa współpracę z twórcami internetowymi. Dla wielu firm jednak wiąże się to z ryzykiem. Do największych zagrożeń marki zaliczają skandale, wysokie koszty oraz brak autentyczności influencerów. Pokazuje to raport On Board Think Kong i SW Research.
3 1 2 27.01.2025IKEA sparodiowała reklamy marek luksusowychKampania „Actually, It's IKEA” parodiuje reklamy marek luksusowych i przekonuje, że luksus nie musi oznaczać kupowania drogich produktów.
0 2 1 20.01.2025Wynagrodzenia w marketingu i PR w 2024 r. – raport Grafton RecruitmentFirmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na kompetencje strategiczne i cyfrowe. Tak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”.
0 3 1 30.10.2024Konferencja branży badawczej poświęcona jakości danych – podsumowanie23 października odbyło się II Forum Jakości Danych. Była to druga edycja konferencji branży badawczej w pełni poświęcona tematyce jakości danych uzyskiwanych z badań marketingowych, naukowych i społecznych.
1 12 1 14.10.2024Komputronik wysłał swojego admina na RunmageddonSieć sklepów komputerowych Komputronik zrealizowała niestandardową akcję wspierającą działania Back to School. Marka wysłała swojego admina na tegoroczną edycję Runmageddonu.
7 1 1 10.10.2024Małgorzata Socha twarzą elektromobilności w kampanii MB Motors Mercedes-BenzMałgorzata Socha staje się twarzą elektromobilności w najnowszej kampanii MB Motors, autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. W serii krótkich filmów aktorka opowiada o technologicznych rozwiązaniach, które wspierają kierowców.
1 3 3 1.10.2024Branża marketingowa dyskutuje i krytykuje wódkę w saszetkach Voodoo Monkey. Firma wycofuje produkt z rynkuWprowadzenie do sklepów wódki w saszetkach Voodoo Monkey wywołało komentarze i krytykę m.in. specjalistów od marketingu. Właścicielem marki jest firma OLV, mimo że internauci podejrzewali o to Maspex.