75 proc. milenialsów rezygnuje z zakupów w sklepach stacjonarnych przez braki towaru. Wyniki badania
  • 0
  • 1
14.11.2019

75 proc. milenialsów rezygnuje z zakupów w sklepach stacjonarnych przez braki towaru. Wyniki badania

75 proc. ankietowanych milenialsów i 53 proc. kupujących z pokolenia X przyznaje, że zdarzyło im się wyjść ze sklepu z pustymi rękami i kupić poszukiwany produkt przez Internet. Główną przyczyną, dla której detaliści odnotowują niższe wyniki sprzedaży w sklepach stacjonarnych, są problemy z zarządzaniem zapasami, w szczególności braki towaru – pokazuje 12. edycja badania „Global Shopper Study” firmy Zebra Technologies Corporation.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2019

13 listopada 2019