Handel detaliczny to dziś jedna z najciekawszych, najbardziej dynamicznych i innowacyjnych branż. Sprzedaż staje się multidyscyplinarna. Łączy marketing, logistykę, zarządzanie danymi, statystykę i umiejętności analityczne. Pisze o tym Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rozwój nowych trendów przebiega zgodnie z funkcją wykładniczą. Na początku zmiany są niewielkie, dzieją się powoli i są niezauważane przez większość tych, których dotyczą. Przyspieszenie jest gwałtowne i wtedy na dołączenie do trendu i zmianę może być za późno. W taki właśnie sposób traciły na znaczeniu wielkie firmy: Nokia, która zignorowała rozwój smartfonów, Blackberry, Kodak, IBM zmuszony do zmiany branży i wiele innych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |