Retail ma już uchylone drzwi do klientaRetail ma już uchylone drzwi do klientaRetail ma już uchylone drzwi do klientaRetail ma już uchylone drzwi do klienta
Tutaj wiele nowych trendów jest już rzeczywistością (fot. Pixabay)

Retail ma już uchylone drzwi do klienta

Retail ma już uchylone drzwi do klienta
Grzegorz Wachowicz

Grzegorz Wachowicz

-

dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV Euro AGD

Grzegorz Wachowicz

Grzegorz Wachowicz

dyrektor ds. handlu i marketingu
RTV Euro AGD

Handel detaliczny to dziś jedna z najciekawszych, najbardziej dynamicznych i innowacyjnych branż. Sprzedaż staje się multidyscyplinarna. Łączy marketing, logistykę, zarządzanie danymi, statystykę i umiejętności analityczne. Pisze o tym Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.

Rozwój nowych trendów przebiega zgodnie z funkcją wykładniczą. Na początku zmiany są niewielkie, dzieją się powoli i są niezauważane przez większość tych, których dotyczą. Przyspieszenie jest gwałtowne i wtedy na dołączenie do trendu i zmianę może być za późno. W taki właśnie sposób traciły na znaczeniu wielkie firmy: Nokia, która zignorowała rozwój smartfonów, Blackberry, Kodak, IBM zmuszony do zmiany branży i wiele innych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja