Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach
  • 3
  • 1
17.12.2021

Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach

25 listopada przypadał Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet i początek obchodów 16 Dni przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. W związku z tym wystartowała kampania organizacji Sexed.pl, założonej przez modelkę Anję Rubik. Zwraca uwagę na problem przemocy w bliskich związkach oraz zachęca do sięgania po pomoc – zarówno osoby doświadczające przemocy, jak i te, które ją stosują.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2021

  • 2
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2021

Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”

Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.

16 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2021

FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań

Zarówno w grupie nastolatków (15–19 lat), jak i młodych dorosłych (20–24 lata) znacząco wzrósł odsetek wysoko „sfomowanych”, czyli osób, które odczuwają lęk przed odłączeniem od Sieci, informacji, zdarzeń w mediach społecznościowych. Badanie przeprowadzili eksperci NASK, przedstawiciele Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna.