- 1
- 7
Adidas wydał gazetkę szkolną o Kubie Kamińskim
Adidas w tegorocznej kampanii „You Got This” mówi o presji w sporcie. W lokalnej odsłonie wydał z uczniami SP nr 45 w Bytomiu gazetkę szkolną o Kubie Kamińskim.
Adidas w kampanii identyfikuje momenty presji i pokazuje, jak cudze oczekiwania wpisują się w osobiste przeżycia. W pierwszym z cyklu filmów marka przedstawia opowieść o wsparciu, które w przychodzi z nieoczekiwanego miejsca.
Jakub Kamiński, młody i utalentowany polski piłkarz, rozpoczynał karierę w lokalnym klubie GKS Szombierki Bytom. Od blisko dwóch lat gra w VfL Wolfsburg, jednym z mocniejszych graczy niemieckiej Bundesligi. Jak każdy sportowiec musi mierzyć się z oczekiwaniami, które przychodzą wraz z sukcesem. A te bywają niszczące.
Adidas w promocyjnym wideo przytacza kolejne nagłówki artykułów, pojawiających się w sportowych mediach po każdym meczu, który Kuba przesiedział na ławce. Komentarze na temat spadku formy, a nawet nieudanego transferu nie należą do najdelikatniejszych.
Marka w odpowiedzi na ten przekaz zaangażowała do swoich działań bardziej przychylnych dziennikarzy
Zostali nimi uczniowie Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu, do której w dzieciństwie uczęszczał Kuba Kamiński. Wspólnie z marką wydali numer gazetki szkolnej w całości poświęcony Kamińskiemu. Adidas zaangażował lokalną społeczność, uczniów i nauczycieli SP nr 45, Klub Szombierki Bytom, byłych trenerów, wychowawców i bliskich. Ponadto umożliwił dzieciom osobiste przekazanie swojemu ulubieńcowi efektów wspólnej pracy.
Nagrano również wideo ukazujące kulisy pracy nad gazetką. Działania w ramach kampanii są wspierane publikacjami i dodatkowymi działaniami influencerów.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z domem produkcyjnym Shootme Visual Artists. Film wyreżyserowała Katarzyna Grabek.
- 7