Doritos kończy kampanię z Samanthą Hudson - Marketing przy Kawie
Doritos kończy kampanię z transpłciową influencerką na wieść o jej dawnych tweetach
  • 0
  • 1
11.03.2024

Doritos kończy kampanię z transpłciową influencerką na wieść o jej dawnych tweetach

Marka chipsów Doritos (PepsiCo) po fali krytyki zakończyła kampanię z udziałem transpłciowej influencerki i piosenkarki z Hiszpanii – Samanthy Hudson. Niektórzy konsumenci protestowali w internecie pod hashtagiem #BoycottDoritos.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2024

9 marca 2024

8 marca 2024