0 0 0 0 0 14.01.2019Grupa Hortex powierza obsługę budżetu mediowego firmie MediaComPrzetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex wygrał dom mediowy MediaCom. Współpraca rozpocznie się w lutym.
0 0 0 0 0 13.01.2019Ekspansja marketingowa firm bukmacherskich zmieniła sposób oglądania piłki nożnej w telewizjiSponsoring, reklama i rozwój technologii mobilnych sprawiły, że wielu młodych mężczyzn w Wielkiej Brytanii nie potrafi oglądać meczów piłkarskich bez wcześniejszego obstawienia zakładów w smartfonie. Takie są wyniki badań, które opublikował „Guardian”.
0 0 0 0 1 11.01.20195 technologicznych trendów, które zmienią produkcję reklamMarki, agencje i studia produkcyjne ciągle poszukują nowych, wartościowych dla siebie technologii i kanałów. Oto 5 nowych rozwiązań, które mogą zmienić sposób, w jaki firmy myślą o produkcji reklam.
0 1 0 0 0 11.01.2019Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci z kampanią 1%Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rozpoczęła outdoorową kampanię społeczną. Zachęca w niej do przekazywania 1% podatku.
0 0 0 0 0 11.01.2019Dyrektor sprzedaży Huawei na Polskę i były oficer ABW podejrzani o szpiegostwo przeciw RPABW zatrzymała Chińczyka i Polaka podejrzanych o współpracę z chińskimi służbami specjalnymi – podaje TVP Info. Weijing W. to dyrektor sprzedaży firmy Huawei na Polskę. Piotr D. był niegdyś oficerem ABW.
0 4 0 0 0 11.01.2019Redmi staje się niezależną markąFirma Xiaomi ogłosiła, że seria Redmi stanie się niezależną marką smartfonów. Jej dyrektorem generalnym został Lu Weibing.
0 7 0 0 1 11.01.2019Polski Internet w grudniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w grudniu 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,5 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 0 0 0 0 11.01.2019Czy posiadanie stało się sensem naszego życia? – pyta ING BŚ w kampanii konta oszczędnościowegoING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego. Zachęca w niej do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji. Kampania ruszyła 25 grudnia.
1 0 0 0 0 11.01.2019Świąteczna reklama T-Mobile szkodliwa dla dzieci z rozbitych rodzin. Decyzja KERKomisja Etyki Reklamy uznała, że świąteczna reklama T-Mobile narusza normy Kodeksu etyki reklamy. Skarżący zwracali uwagę, że jest ona szkodliwa dla dzieci z rozbitych rodzin.
0 0 0 0 0 11.01.2019Puma wybrała do obsługi agencje z Havas Media GroupPuma rozstrzygnęła globalny przetarg. Od początku stycznia 2019 r. agencja mediowa Havas Media będzie kompleksowo odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla marki odzieży sportowej. Działania komunikacyjne związane z aktywacjami w obszarze piłki nożnej całościowo przejmie natomiast Havas Sports & Entertainment.