1 0 0 0 0 7.02.2019„100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego” – spot otwierający jubileusz bankuPKO Bank Polski powstał w 1919 r. jako Pocztowa Kasa Oszczędności. Jakie było tło tej decyzji i czym ona zaowocowała? Można to zobaczyć w spocie przygotowanym z okazji 100-lecia instytucji.
0 3 0 0 0 7.02.2019Jak media mówią o PR? Raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”PR jest pojęciem od lat zadomowionym w polskiej debacie publicznej. Jak pokazują badania koalicji środowiska public relations, najczęściej termin ten używany jest niezgodnie z definicją, która zakłada kształtowanie trwałych relacji pomiędzy organizacją a jej interesariuszami. W raporcie będącym częścią kampanii „PR. Bez komentarza” podsumowano przekazy medialne dotyczące PR z okresu od 1 maja do 31 października 2018 r.
0 2 0 0 0 7.02.2019Mural Coca-Coli autorstwa Piotra MłodożeńcaW Warszawie przy ul. Targowej 15 powstał mural. Jego autorem jest Piotr Młodożeniec. Dzieło przedstawia czerwoną, cieniowaną butelkę konturową coca-coli. Napój w takim opakowaniu dostępny jest od stycznia w sprzedaży detalicznej.
1 0 0 0 0 7.02.2019Visa w kampanii zachęca do płatności zbliżeniowych za drobne zakupyRuszyła kampania Visy. Marka przypomina w niej, że w Polsce konsumenci mogą zapłacić zbliżeniowo nawet za najdrobniejsze zakupy.
0 0 0 0 0 7.02.2019Grupa Nice obsługiwana przez Solski CommunicationsW styczniu 2019 r. Grupa Nice z branży technologii i automatyki rozpoczęła współpracę z Solski Communications. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją w Polsce strategii komunikacji korporacyjnej i zarządzaniem relacjami z mediami. Zapewni też wsparcie komunikacyjne podczas targów i imprez branżowych.
0 7 0 0 1 7.02.2019 Aktualizacja: 12:1411.02.2019Lesko ma nowe logo – i już budzi kontrowersjeLesko – miasto na Podkarpaciu nazywane „Bramą Bieszczad” – zyskało nowe logo. Prezentujący je post doczekał się mnóstwa udostępnień i komentarzy. Nie były one pochlebne.
0 1 0 0 0 6.02.2019Asics przygotuje dla japońskich sportowców stroje z materiałów pochodzących z recyklinguJapońscy olimpijczycy i paraolimpijczycy na igrzyskach w Tokio w 2020 r. wystąpią w strojach wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu. Przygotuje je dla nich firma Asics.
0 1 0 0 0 6.02.2019Stand-up Polska w nowej trasie z Rak’n’RollW marcu do piętnastu największych polskich miast zawita „Wielka trasa stand-up Polska. 8 grzechów głównych”. W jej trakcie komicy będą wspierać Fundację Rak’n’Roll.
0 1 0 0 0 6.02.2019Paryż wymarzonym celem romantycznej podróży Polaków. Wyniki badaniaWielkimi krokami zbliżają się walentynki. Krótki, romantyczny wyjazd może być świetnym sposobem na uczczenie święta zakochanych. Zdaniem Polaków najlepszym celem podróży we dwoje jest Paryż – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Budget Polska. Tuż za stolicą Francji w zestawieniu uplasowały się Barcelona i Rzym.
2 1 0 0 0 6.02.2019 Aktualizacja: 17:4003.04.2019Ministerstwo Sprawiedliwości z kampanią „Pomagamy sprawiedliwie”Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło kampanię „Pomagamy sprawiedliwie”. Promuje w niej Fundusz Sprawiedliwości, który ma pomagać osobom pokrzywdzonym oraz ich najbliższym.