Visa w kampanii zachęca do płatności zbliżeniowych za drobne zakupy
  • 1
  • 0
7.02.2019

Visa w kampanii zachęca do płatności zbliżeniowych za drobne zakupy

Ruszyła kampania Visy. Marka przypomina w niej, że w Polsce konsumenci mogą zapłacić zbliżeniowo nawet za najdrobniejsze zakupy.

W ramach działań w telewizji od 21 stycznia do 3 marca oraz od 11 marca do 22 kwietnia emitowane będą 15- i 30-sekundowe wersje spotu reklamowego. Jego bohater spieszy się, załatwiając różne sprawy. Z zadowoleniem odkrywa, że płacąc zbliżeniowo kartą za drobne zakupy, oszczędza czas, który może przeznaczyć na ważniejsze rzeczy niż oczekiwanie na wydanie reszty.

Spotom telewizyjnym będą towarzyszyć działania na outdoorze (OOH, DOOH) oraz w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Ogólnopolska kampania potrwa do 28 kwietnia.

  • Kreacja i produkcja spotów: Saatchi & Saatchi IS
  • Materiały do mediów społecznościowych: Liquid Thread
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom

7 lutego 2019

6 lutego 2019