2 0 0 0 0 30.01.2019Liv – wirtualna ambasadorka Renault KadjaraSpecjalnie na potrzeby kampanii promującej SUV-a Renault Kadjar powstała Liv. To wirtualna ambasadorka marki. Nad jej stworzeniem pracowało ponad 100 osób.
0 1 0 0 0 30.01.2019LOT z międzynarodową kampanią walentynkowąPod koniec stycznia ruszyła kampania „Walentynki z LOT”. Informowała o promocyjnej ofercie, w ramach której można było kupić bilety lotnicze do Europy, Azji i Ameryki Północnej w cenie od 179 zł. Działania prowadzone były w dziesięciu krajach.
3 3 0 0 2 29.01.2019Zara zmienia logo wbrew trendom w designieZara zmieniła logo. Poszła jednak w przeciwnym kierunku niż wiele innych marek z branży mody. Zamiast na minimalizm postawiła na znak bardziej dekoracyjny.
0 1 0 0 0 29.01.2019TikTok zaprezentował pierwszą reklamę w serwisieNiespełna pół roku temu w miejsce Musical.ly pojawił się TikTok. 26 stycznia 2019 r. serwis pokazał pierwszą reklamę.
1 0 0 0 0 29.01.2019Konsument oskarża reklamę Oreo o oswajanie dzieci z nekrofiliąDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na internetową reklamę ciastek Oreo (Mondelez Europe Services). Skarżący uznał, że oswaja ona dzieci z nekrofilią.
0 0 0 0 0 29.01.2019Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława ReymontaRozpoczęła się kampania Portu Lotniczego w Łodzi, promująca tanie połączenia lotnicze między Londynem a Łodzią. Do współpracy wybrano trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii. Odwiedzą oni polskie miasto i przygotują materiały promocyjne.
0 0 0 0 1 29.01.2019Celebryci w akcji Noizz „Coś dla planety”Portal Noizz zainaugurował długofalową kampanię proekologiczną „Coś dla planety”. Redakcja będzie zachęcać do większego zaangażowania w ochronę naszego otoczenia.
0 0 0 0 0 29.01.2019Redd’s obsługiwany przez Hand Made w InternecieKompania Piwowarska wybrała Hand Made do kompleksowej obsługi mediów społecznościowych marki piwnej Redd’s. Współpraca ruszy oficjalnie w marcu.
0 1 0 0 0 29.01.2019Facebook z formatem Automotive Inventory AdsFacebook wprowadza nowy format reklamowy dla branży samochodowej. Automotive Inventory Ads to rozwiązanie, które umożliwi sprzedawcom zautomatyzowanie procesu tworzenia reklam. Pozwoli też targetować je bardziej precyzyjnie do osób zainteresowanych zakupem samochodu.
0 2 0 0 0 29.01.2019„Multiscreening 2018” – badanie IRCenterMultiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z kilku ekranów, staje się coraz bardziej powszechne. IRCenter piąty rok z rzędu analizuje to zagadnienie w ramach raportu syndykatowego „Multiscreening 2018”.