1 0 0 0 0 7.02.2019Visa w kampanii zachęca do płatności zbliżeniowych za drobne zakupyRuszyła kampania Visy. Marka przypomina w niej, że w Polsce konsumenci mogą zapłacić zbliżeniowo nawet za najdrobniejsze zakupy.
0 0 0 0 0 7.02.2019Grupa Nice obsługiwana przez Solski CommunicationsW styczniu 2019 r. Grupa Nice z branży technologii i automatyki rozpoczęła współpracę z Solski Communications. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją w Polsce strategii komunikacji korporacyjnej i zarządzaniem relacjami z mediami. Zapewni też wsparcie komunikacyjne podczas targów i imprez branżowych.
0 7 0 0 1 7.02.2019 Aktualizacja: 12:1411.02.2019Lesko ma nowe logo – i już budzi kontrowersjeLesko – miasto na Podkarpaciu nazywane „Bramą Bieszczad” – zyskało nowe logo. Prezentujący je post doczekał się mnóstwa udostępnień i komentarzy. Nie były one pochlebne.
0 1 0 0 0 6.02.2019Asics przygotuje dla japońskich sportowców stroje z materiałów pochodzących z recyklinguJapońscy olimpijczycy i paraolimpijczycy na igrzyskach w Tokio w 2020 r. wystąpią w strojach wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu. Przygotuje je dla nich firma Asics.
0 1 0 0 0 6.02.2019Stand-up Polska w nowej trasie z Rak’n’RollW marcu do piętnastu największych polskich miast zawita „Wielka trasa stand-up Polska. 8 grzechów głównych”. W jej trakcie komicy będą wspierać Fundację Rak’n’Roll.
0 1 0 0 0 6.02.2019Paryż wymarzonym celem romantycznej podróży Polaków. Wyniki badaniaWielkimi krokami zbliżają się walentynki. Krótki, romantyczny wyjazd może być świetnym sposobem na uczczenie święta zakochanych. Zdaniem Polaków najlepszym celem podróży we dwoje jest Paryż – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Budget Polska. Tuż za stolicą Francji w zestawieniu uplasowały się Barcelona i Rzym.
2 1 0 0 0 6.02.2019 Aktualizacja: 17:4003.04.2019Ministerstwo Sprawiedliwości z kampanią „Pomagamy sprawiedliwie”Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło kampanię „Pomagamy sprawiedliwie”. Promuje w niej Fundusz Sprawiedliwości, który ma pomagać osobom pokrzywdzonym oraz ich najbliższym.
1 2 0 0 0 6.02.2019Pierwszy w Polsce bar w windzie – eksperyment społeczny marki TyskiePrzełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać. Marka Tyskie udowadnia w nim, że nawet w tak zwykłym miejscu jak winda można zapoczątkować nowe znajomości. Akcja to część kampanii „Przejdźmy na Ty”, która zachęca do otwartości, poznawania się i dbania o bliskie relacje.
0 4 0 0 0 5.02.2019Firma Wiśniowski z CSR-ową grąW połowie stycznia online pojawiła się gra platformowa „2 the Light”. Jej pomysłodawcą jest producent bram garażowych Wiśniowski. To element akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”.
0 1 0 0 0 5.02.2019Nazwij węża imieniem swojego lub swojej eks – walentynkowa promocja australijskiego zooZoo w Sydney rozpoczęło nietypowy walentynkowy konkurs. Nagrodą główną będzie prawo do nazwania bardzo jadowitego węża imieniem byłej miłości.