Paryż wymarzonym celem romantycznej podróży Polaków. Wyniki badania
  • 0
  • 1
6.02.2019

Paryż wymarzonym celem romantycznej podróży Polaków. Wyniki badania

Wielkimi krokami zbliżają się walentynki. Krótki, romantyczny wyjazd może być świetnym sposobem na uczczenie święta zakochanych. Zdaniem Polaków najlepszym celem podróży we dwoje jest Paryż – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Budget Polska. Tuż za stolicą Francji w zestawieniu uplasowały się Barcelona i Rzym.

O wymarzone cele wyjazdu w towarzystwie ukochanej osoby zapytano mieszkańców czternastu europejskich państw, w tym Polski. Zdaniem badanych idealnymi miejscami na wyjazd we dwoje są miasta, które reżyser Woody Allen wykorzystał jako scenerię swoich romantycznych filmów:

  • „O północy w Paryżu”,
  • „Zakochani w Rzymie”,
  • „Vicky, Cristina, Barcelona”.

Zdaniem Polaków stolica Francji jest najlepszym kierunkiem takiej podróży. O romantycznych chwilach u podnóża wieży Eiffla, rejsie po Sekwanie czy spacerze ulicami artystycznej dzielnicy Montmartre marzy 37% ankietowanych w naszym kraju.

Barcelona to z kolei idealny cel wypadu z ukochaną osobą dla 33% badanych. Imponujące, starożytne zabytki, piękne budowle i znakomita kuchnia – wszystko to można znaleźć w Rzymie, do którego ze swoją drugą połówką chciałoby wybrać się 32% Polaków.

Pierwsza trójka najbardziej pożądanych celów romantycznej podróży według wszystkich badanych Europejczyków prezentuje się podobnie, jak w wypadku odpowiedzi wskazanych przez mieszkańców Polski. Miejscami na podium zamieniły się jedynie Barcelona i Paryż.

Pierwszą pozycję w ogólnoeuropejskim rankingu zajęła stolica Katalonii, którą wskazało 24% ankietowanych. Za nią znalazł się Paryż z 23% głosów. Na Rzym, który uplasował się na trzecim miejscu, zagłosowało 19%.

* Pytanie wielokrotnego wyboru

O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Avis Budget Group przez agencję Sapio na próbie 14 138 konsumentów (w tym 1000 osób w Polsce) w czternastu europejskich państwach. Były wśród nich m.in. Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Niemcy, Włochy, Austria, Polska i Szwajcaria.

6 lutego 2019

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2019

Pierwszy w Polsce bar w windzie - eksperyment społeczny marki Tyskie

Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać. Marka Tyskie udowadnia w nim, że nawet w tak zwykłym miejscu jak winda można zapoczątkować nowe znajomości. Akcja to część kampanii „Przejdźmy na Ty”, która zachęca do otwartości, poznawania się i dbania o bliskie relacje.

5 lutego 2019