„Ikona powraca” – Piotr Fronczewski i Rezi w kampanii Coca-Coli
  • 1
  • 3
14.01.2019

„Ikona powraca” – Piotr Fronczewski i Rezi w kampanii Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczęła kampanię „Ikona powraca”. W spocie wystąpił duet ambasadorski: Piotr Fronczewski i Rezi. Ich obecność ma stanowić symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku napoju.

W reklamie Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana. Symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji emitowane były utwory Franka Kimono. Jest to też mrugnięcie okiem do młodszej grupy wiekowej kojarzącej aktora z teledyskiem do utworu „W aucie”.

Z kolei spragniony klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber Rezi. Jego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem oddają różnorodność fanów świata Coca-Coli.

W kampanii pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka napoju, zwana od anglojęzycznej nazwy konturową. W styczniu Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutowała na sklepowych półkach.

„Ikona powraca” to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One brand”. Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Coli jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii „One brand” zaproszono duet ambasadorski.

Działania reklamowe wystartowały 14 stycznia. Prowadzone są w telewizji, radiu, kinach, Internecie, w tym social media.

  • Strategia komunikacji, kreacja, produkcja kopii reklamowych oraz przygotowanie treści wideo do wdrożenia w Internecie: McCann Worldgroup
  • Planowanie i zakup mediów oraz współpraca z ambasadorami: MediaCom
  • Materiały POS: Fortis
  • Obsługa w obszarze online oraz social media: LiquidThread
  • Działania PR: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • 3

14 stycznia 2019