1 0 0 0 0 8.02.2019Ryan Reynolds i Hugh Jackman wzajemnie reklamują swoje firmyAktorzy Ryan Reynolds i Hugh Jackman są przyjaciółmi. Od kilku miesięcy prowadzą jednak w social media udawany konflikt. Ostatnio ogłosili rozejm i przygotowali filmy, w których wzajemnie promują swoje biznesy.
1 0 0 0 0 8.02.2019„Zawsze chciałam mieć takie coś” – kolejna odsłona kampanii ProvidentaProvident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu z motywem muzycznym z polskiego hitu z lat 90. Działania promują długoterminową pożyczkę online.
0 0 0 0 0 8.02.2019Decathlon wybrał agencję PrzestrzeńSieć sklepów Decathlon rozstrzygnęła przetarg na całościową obsługę marki. Wygrała go agencja Przestrzeń.
0 0 0 0 0 8.02.2019Ponad 2 mln zł kary dla Polskiego Domu Maklerskiego i zarzuty wobec GetBack za sprzedaż obligacjiJest pierwsza decyzja UOKiK w sprawie sprzedaży obligacji korporacyjnych spółki GetBack: Polski Dom Maklerski ma zapłacić 2 mln zł kary. Stosował on klauzulę niedozwoloną. Urząd wszczął też postępowanie przeciw spółce GetBack.
0 3 0 0 4 8.02.2019Luksusowa marka Gucci oskarżona o rasizm. Przeprasza i wycofuje ze sprzedaży czarny golf z nietypowym kołnierzemNa stronie Gucci do niedawna można było zobaczyć czarny golf z wycięciem i zaznaczonymi na czerwono ustami. Po krytyce w mediach społecznościowych marka przeprosiła i zapowiedziała wycofanie produktu ze sklepów.
4 0 0 0 1 8.02.2019„Psychoterapia nie jest dla wariatów” – przekonują influencerzy w kampanii „Normalna sprawa”Ruszyła ogólnopolska kampania na rzecz zwalczania stygmatyzacji leczenia zaburzeń psychicznych. W działaniach wzięli udział m.in. Piotr Bucki, Arlena Witt, Hanna Sywula i Magdalena Hajkiewicz. Inicjatorem akcji pod patronatem Stowarzyszenia ACBS Polska oraz inicjatywy Zdrowa Głowa jest aplikacja do terapii online MindMe.pl.
0 0 0 0 1 7.02.2019Diesel w wiosennej kampanii kpi z influencerówMarka odzieżowa Diesel rozpoczęła wiosenną kampanię. W przygotowanych spotach wyśmiewa stereotypowe zachowania internetowych influencerów.
0 4 0 0 0 7.02.2019Zdjęcia skąpanego w deszczu Paryża w reklamie McDeliveryFrancuski McDonald’s rozpoczął kampanię promującą usługę McDelivery. Marka nawiązała współpracę ze znanym fotografem Roberto Badinem.
0 0 0 0 0 7.02.2019Największe trudności w firmowych działach content marketinguZrekrutowanie właściwych osób to największy problem w budowaniu zespołów in-house – twierdzi anonimowy content marketing director przepytany przez magazyn „Digiday”. Jak dodaje, łatwo jest przeoczyć czyjąś osobowość, patrząc wąsko przez pryzmat umiejętności.
0 0 0 0 0 7.02.2019PKP PLK wybrały agencję ClickAd InteractivePrzetarg na obsługę mediową PKP Polskich Linii Kolejowych wygrała agencja ClickAd Interactive. Poprowadzi kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd”. Budżet, którym dysponuje agencja, to 9 225 000 zł brutto. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.