„Zawsze chciałam mieć takie coś” – kolejna odsłona kampanii Providenta
  • 1
  • 0
8.02.2019

„Zawsze chciałam mieć takie coś” – kolejna odsłona kampanii Providenta

Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu z motywem muzycznym z polskiego hitu z lat 90. Działania promują długoterminową pożyczkę online.

Kampania „Zawsze chciałeś mieć takie coś” wystartowała na początku 2019 r. Tym razem bohaterką reklamy jest młoda kobieta testująca nową odśnieżarkę.

To kolejna odsłona kampanii z wykorzystaniem modnego ostatnio trendu powrotu do lat 90. Pierwsza kreacja, w której bohaterem był młody tata śpiewający córce o zakupie czarnego keybordu, spotkała się z pozytywnym odbiorem. W nowym spocie opowiadamy historię kobiety mieszkającej w górach, która marzyła o odśnieżarce, a testowanie nowo zakupionego sprzętu sprawia jej ogromną radość – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych.

Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Przygotowano również materiały internetowe.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Za mediaplany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

8 lutego 2019