Zdjęcia skąpanego w deszczu Paryża w reklamie McDelivery
  • 0
  • 4
7.02.2019

Zdjęcia skąpanego w deszczu Paryża w reklamie McDelivery

Francuski McDonald’s rozpoczął kampanię promującą usługę McDelivery. Marka nawiązała współpracę ze znanym fotografem Roberto Badinem.

Wykonał on zdjęcia do kreacji OOH. Plakaty przedstawiają zalany deszczem Paryż widziany przez okno. Kampanię  McDelivery przygotowała agencja TBWA/Paris.

Źródło: www.adage.com

  • 4

TBWA/Paris, Facebook

TBWA/Paris, Facebook

TBWA/Paris, Facebook

TBWA/Paris, Facebook

7 lutego 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2019

Jak media mówią o PR? Raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”

PR jest pojęciem od lat zadomowionym w polskiej debacie publicznej. Jak pokazują badania koalicji środowiska public relations, najczęściej termin ten używany jest niezgodnie z definicją, która zakłada kształtowanie trwałych relacji pomiędzy organizacją a jej interesariuszami. W raporcie będącym częścią kampanii „PR. Bez komentarza” podsumowano przekazy medialne dotyczące PR z okresu od 1 maja do 31 października 2018 r.