Internauci oskarżają Heinekena o rasizm po emisji reklamy z hasłem „lighter is better” - Marketing przy Kawie
Internauci oskarżają Heinekena o rasizm po emisji reklamy z hasłem „lighter is better”
  • 1
  • 2
27.03.2018

Internauci oskarżają Heinekena o rasizm po emisji reklamy z hasłem „lighter is better”

Marka Heineken rozpoczęła kampanię promocyjną wariantu Light o niższej zawartości alkoholu. Reklama podsumowana jest hasłem: „Sometimes lighter is better”. Amerykański muzyk Chance the Rapper zarzucił marce rasizm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Andersen

7 lat temu

Proszę wybaczyć rasistowski komentarz, ale czy nie jest znamienne, że o rasizmie w mediach krzyczy czarny, niezbyt sławny muzyk?

27 marca 2018

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
27.03.2018

Internetowy hejt promuje wystawę Muzeum Polin „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”

Rozpoczęła się kampania „Inna historia, ten sam hejt”, przygotowana przez Muzeum Polin oraz Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce. Promuje wystawę „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”. Zwraca uwagę na obecną w Internecie mowę nienawiści, ksenofobię i antysemityzm, które mogą prowadzić do dramatycznych konsekwencji, a dotykają konkretnych ludzi i środowiska.