H&M przeprasza za wykorzystanie zdjęcia czarnoskórego dziecka w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa” - Marketing przy Kawie
H&M przeprasza za wykorzystanie zdjęcia czarnoskórego dziecka w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa”
  • 0
  • 1
9.01.2018

H&M przeprasza za wykorzystanie zdjęcia czarnoskórego dziecka w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa”

Na stronie WWW marki H&M do niedawna zobaczyć można było zdjęcie promujące dziecięcą bluzę z napisem „Coolest monkey in the jungle” („Najfajniejsza małpa w dżungli”). Miał ją na sobie czarnoskóry chłopiec, co oburzyło znaczną część internautów. Firma przeprosiła wszystkie urażone osoby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56219 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 stycznia 2018