0 0 0 0 0 3.09.2018Marka Miss Sporty wybrała agencję kreatywną na EuropęMarka Miss Sporty rozpoczęła współpracę z They.pl. Agencja wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną firmy.
0 0 0 0 0 3.09.2018Pepsi z agencją do obsługi w Internecie i social mediaPrzetarg na obsługę Pepsi wygrała agencja Artegence. W ramach współpracy będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację w Internecie, w tym również w mediach społecznościowych.
2 8 0 0 0 3.09.2018 Aktualizacja: 10:3513.09.2018Medicine muralem promuje kolekcję przygotowaną we współpracy z Natalią Rak i BarrakuzMarka Medicine od kilku sezonów współpracuje z młodymi polskimi artystami. Tym razem limitowaną kolekcję odzieży przygotowały Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz. Współpracę promuje mural namalowany przez Natalię Rak w Krakowie.
0 0 0 0 0 3.09.2018Tefal wybrał agencję do obsługi kategorii odkurzaczyMarka Tefal rozstrzygnęła przetarg dotyczący planowania działań reklamowych kategorii odkurzaczy na lata 2018/2019. Zadaniem przetargowym było stworzenie nowej platformy komunikacji, w ramach której będą wdrażane działania wizerunkowe i sprzedażowe. W drodze przetargu wyłoniona została agencja Cape Morris, która będzie odpowiedzialna za działania on- i offline.
0 0 0 0 0 31.08.2018Mobile Trends Conference for e-commerce już 13–14 wrześniaZbliża się konferencja Mobile Trends poświęcona kanałowi mobile w e-handlu. Na uczestników czeka ponad 25 prelekcji, ekspercki panel dyskusyjny, sesja Q&A, quiz wiedzy o m-commerce oraz networking.
0 4 0 0 0 31.08.2018IRCenter publikuje sprostowanie w związku z badaniem „Netflix vs nielegalne treści”Firma badawcza IRCenter przygotowała opracowanie, w którym przedstawiła dane na temat legalnego i nielegalnego ściągania plików muzycznych i filmowych z internetu. Jedna z firm, które znalazły się w raporcie, zgłosiła zastrzeżenia. IRCenter przyznał się do błędu i publikuje sprostowanie.
1 0 0 0 0 31.08.2018Elton John i rapowa bitwa w nowej reklamie SnickersaMarka Snickers przygotowała reklamę z udziałem Eltona Johna. W spocie piosenkarz jest uczestnikiem rapowej bitwy. Wszystko zgodnie z konceptem: „Głodny nie jesteś sobą”.
0 1 0 0 0 31.08.2018Mimo niewielkiego spadku nadal wysoki poziom nastrojów społecznych Polaków. Sierpniowy WOK IpsosuW sierpniu 2018 r. nastroje społeczne Polaków nieco się pogorszyły w stosunku do maja. Nadal są jednak na wysokim poziomie – wynika ze Wskaźnika Optymizmu Konsumentów instytutu Ipsos.
0 3 0 0 0 31.08.2018„Dumni z łódzkiego” – mieszkańcy w kampanii promocyjnej województwa3 września ruszy kampania „Dumni z łódzkiego”. W działaniach promocyjnych pokazani zostaną zwykli ludzie, którzy opowiedzą swoje historie. Celem akcji jest promocja osiągnięć województwa, a także wzmocnienie więzi z regionem poprzez mówienie językiem uczuć, emocji i wartości.
0 0 0 0 0 31.08.2018Amol wybrał OS3Marka Amol (Takeda Polska) rozpoczęła współpracę z OS3. Podpisana umowa obejmuje wsparcie reklamowe produktu w sezonie 2018/2019.