0 0 0 0 0 15.01.2019Żabka pracuje nad sklepami bez kasSieć Żabka nawiązała współpracę ze start-upem AiFi. Jak podaje serwis WiadomosciHandlowe.pl, działania dotyczą rozwoju technologii automatyzującej procesy sklepowe.
1 1 0 0 0 15.01.2019Tarczyński promuje parówki z fileta z indykaFirma Tarczyński wystartowała z kampanią promującą nowy produkt – parówki z fileta z indyka. Działania bazują na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym.
1 0 0 0 1 15.01.2019Eurobank z wampirami promuje pożyczki14 stycznia do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku z postaciami wampirów. Promuje dostępną do 31 marca Pożyczkę z premią.
0 4 0 0 7 15.01.2019Raport „Lokomotywy reklamowe” – Magda Gessler nadal króluje w zestawieniuMagda Gessler nie ustępuje z pierwszego miejsca rankingu gwiazd, na których stacje telewizyjne zbijają kokosy. Prowadzone przez nią „Kuchenne rewolucje”, z reklamowymi przychodami w wysokości ponad 230 mln zł, ponownie pobiły swój ubiegłoroczny rekord. Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę autorskiego raportu na temat gwiazd telewizyjnych, na których stacje zarabiają najwięcej reklamowych pieniędzy.
0 2 0 0 0 15.01.2019Mural z Korą. Kolejna odsłona akcji „Wysokich Obcasów”17 stycznia odbędzie się uroczyste odsłonięcie warszawskiego muralu z wizerunkiem Olgi Jackowskiej. Wydarzenie organizowane jest w ramach akcji „Wysokich Obcasów” zatytułowanej „Kobiety na mury”. Redakcja tworzy szlak murali portretujących wyjątkowe kobiety.
1 1 0 0 0 14.01.2019„Warto mieć coś na przyszłość” – kampania Getin BankuGetin Bank rozpoczął kampanię promującą lokatę na nowe środki. Zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona działań realizowanych w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”.
0 1 0 0 0 14.01.2019Zmarł Lester Wunderman, twórca założeń marketingu bezpośredniego9 stycznia 2019 r. w wieku 99 lat zmarł Lester Wunderman. Powszechnie uznaje się go za ojca marketingu bezpośredniego.
0 3 0 0 0 14.01.2019Jajko popularniejsze na Instagramie niż Kylie JennerZdjęcie kurzego jajka zamieszczone na Instagramie przez profil World_record_egg stało się najpopularniejszym zdjęciem świata w tym serwisie. Odebrało tym samym prowadzenie Kylie Jenner.
1 3 0 0 0 14.01.2019„Ikona powraca” – Piotr Fronczewski i Rezi w kampanii Coca-ColiCoca-Cola rozpoczęła kampanię „Ikona powraca”. W spocie wystąpił duet ambasadorski: Piotr Fronczewski i Rezi. Ich obecność ma stanowić symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku napoju.
0 1 0 0 1 14.01.2019Capgemini wybrało MJCC do obsługi social media w 2019 r.Firma Capgemini Polska przedłuża współpracę z agencją MJCC. Umowa dotyczy obsługi kanałów w mediach społecznościowych.