Personalia

Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Katarzyna Strachota. Objęła stanowisko customer experience strategy lead.

Katarzyna Strachota do Isobaru wraca po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 r. przeszła do PwC, gdzie pełniła funkcję senior consultant w działach data analytics i doradztwie strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi. Odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek, jak Ikea i Carrefour.

Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, Clio i dwie nominacje do Cannes Lions.

W Isobarze zajmie się rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji internetowej na bazie zintegrowanych ekosystemów komunikacyjnych. Będzie ściśle współpracować z agencjami performance Dentsu Polska, technologią, social customer care i e-commerce. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku tych obszarów.

Jest absolwentką Uniwersytetu w Heidelbergu i Uniwersytetu Warszawskiego.

  • 1
Katarzyna Strachota

Katarzyna Strachota



Reklama