Personalia

Awanse na stanowiska dyrektorskie w FFW Communication (Grupa Euvic)

Marta Maksymowicz i Karolina Michalak awansowały w strukturach agencji internetowej FFW Communication (Grupa Euvic). Awanse są częścią rozwoju i powiększających się struktur firmy w ramach Grupy Euvic.

Marta Maksymowicz objęła stanowisko group account director w dziale content & performance. Karolina Michalak awansowała na stanowisko group account director w dziale social media.

Awanse wewnętrzne i dopasowanie struktury to zmiany mające na celu strategiczną konsolidację. Są one efektem inwestycji w FFW i Euvic Media (dawniej ClickAd) przez Grupę Euvic. Od kilku tygodni pracujemy we wspólnym biurze, blisko współpracujemy także w zakresie pozyskiwania nowego biznesu.

Wzmocnienie i reorganizacja zespołu klienckiego pozwoli nam w lepszym stopniu zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także efektywniej wykorzystywać synergię płynącą ze współpracy w ramach grupy reklamowej. Docelowo zależy nam na zbudowaniu kompleksowej oferty wspierającej cyfrową transformację, która dziś jest kluczowym elementem rozwoju każdej z firm – mówi Krzysztof Małecki, założyciel i partner zarządzający FFW Communication (Grupa Euvic).

Marta Maksymowicz będzie odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem, nadzór i koordynację realizowanych projektów, opracowanie ofert i propozycji strategicznych dla obecnych i przyszłych klientów. Ma 15 lat doświadczenia w branży marketingowo-reklamowej na stanowiskach managerskich. Pozyskała je m.in. w agencji Infinity, San Markos i Communications Unlimited.

Do zadań Karoliny Michalak należy zarządzanie zespołem social media, koordynacja projektów i współpraca pomiędzy zespołami wewnątrz firmy oraz bieżącymi projektami. Pierwsze kroki zawodowe związane z mediami i marketingiem zdobywała w Media Direction i UM. Pracowała zarówno dla lokalnych klientów, jak i globalnych gigantów z branży FMCG.

Marta Maksymowicz i Karolina Michalak będą bezpośrednio współpracowały z Jakubem Mazurkiewiczem, COO w FFW Communication. Nadzoruje on prace strategiczne i wykonawcze agencji, a także odpowiada za opracowanie ofert oraz procesy wdrażania innowacji i nowych narzędzi.

  • 1
FFW Communication

od lewej: Karolina Michalak, Marta Maksymowicz, FFW Communication



Reklama