Personalia

Ewa Galanty wzmacnia dział olejowy Shella

Od sierpnia 2021 r. za strategię oraz realizację działań marketingowych związanych z promocją środków smarnych marki Shell w obszarze indirect w Polsce odpowiada Ewa Galanty. Objęła nowo utworzone stanowisko indirect marketing specialist.

Z Shellem związana jest od blisko dwudziestu lat. Ma doświadczenie wyniesione z pracy w dziale kart paliwowych, gdzie zajmowała się działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz rozwojem tego obszaru. Z sukcesem koordynowała też projekty międzynarodowe w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie oraz organizację wydarzeń i akcji specjalnych. Do jej ostatnich sukcesów należy rozwój i wdrożenie nowej strategii lojalnościowej dla klientów stacji paliw Shella w Polsce.

Obecnie będzie odpowiedzialna za marketing i komunikację olejów silnikowych do samochodów osobowych – Shell Helix, aut ciężarowych – Shell Rimula, a także środków smarnych dla przemysłu – Shell Spirax, Gadus czy Mysella. W działaniach będzie koncentrowała się na współpracy z autoryzowanymi dystrybutorami środków smarnych Shella oraz ich klientami.

  • 1
Ewa Galanty

Ewa Galanty



Reklama