Personalia

Katarzyna Rajchel obejmuje stanowisko group account directora w agencji Gong

Jej awans ze stanowiska account director związany jest z rozwojem obszarów współpracy dla jednego z kluczowych klientów agencji, jakim jest Netflix. Nowa group account director będzie odpowiedzialna za kierowanie zespołem pracującym dla tego klienta oraz kompleksową koordynację działań agencji dla Netflixa na rynku polskim i zagranicznym.

Group account director to nowe stanowisko w strukturze agencji Gong (Group One). Katarzyna Rajchel będzie zarządzać 8-osobowym zespołem składającym się z account managerów, creative producerów i project managerów. W nowej roli jej zadaniem będzie:

  • usprawnienie procesów;
  • wzmocnienie i rozwijanie zespołu pod kątem osobowym, jak i kompetencyjnym;
  • tworzenie obszarów specjalizacji, dostosowanych do nowych potrzeb klienta.

Rajchel, absolwentka prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od dwunastu lat pracuje w mediach i dla agencji reklamowych. Wcześniej związana była m.in. z K2, Artegence i Eurozetem. Doświadczenie budowała, realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, bankowej, FMCG czy beauty. Współpracowała z takimi klientami jak Tymbark, Plus, LG, Ikea, Play, LPP, M.A.C., Johnson & Johnson, Castorama czy PKO.

Z agencją Gong, w której dotychczas pełniła funkcję account directora, związana jest od 2018 r. Wcześniej odpowiadała w niej za obsługę takich klientów jak ING Bank Śląski, Virgin Mobile, Sanofi i Coty oraz za projekty new business, z sukcesami rozbudowując działania dla Netflixa. Projekty dla jej klientów nagradzane były w międzynarodowych i polskich konkursach branżowych. Ostatnio w konkursie KTR za projekt Witchermaniac, promujący serial „Wiedźmin” na Netflixie.

  • 1
Katarzyna Rajchel

Katarzyna Rajchel – group account director w agencji Gong

 



Reklama