Personalia

Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska

Paweł Miziołowski został dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska. Zajmie się tworzeniem polityki marketingowej firmy na bazie jej długookresowej strategii, budowaniem komunikacji oraz relacji wewnętrznych.

Rozpoczęcie współpracy z Pawłem Miziołowskim to dla amerykańskiej firmy element strategii wzmacniania portfolio produktów segmentu premium. Miziołowski to laureat konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2021.

Będzie kierował pracą zespołu marketingu, brand managerów oraz realizował strategię komunikacji poszczególnych marek portfolio firmy w Polsce. Są to m.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.

Wcześniej przez 6 lat pracował w firmie Electrolux. Koordynował procesy związane ze strategią marketingu, budową komunikacji marki, analizami rynkowymi, social media marketingiem, działaniami PR oraz sponsoringiem. Pracował też w Johnson & Johnson na stanowisku CEE brand manager OTC, m.in. nadzorował strategię marki Nicorette.

Zacznie współpracę z Katarzyną Obuchowicz, dyrektorem ds. corporate affairs w regionie Europy.

  • 1
Paweł Miziołowski w Brown-Foreman Polska

Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska



Reklama