Personalia

Marta Zamorowska nową client service director w Bees & Honey

Do agencji digitalowej Bees & Honey dołączyła Marta Zamorowska. Będzie odpowiedzialna za usprawnianie procesów w organizacji, opiekę nad zespołem accountów oraz współpracę ze wszystkimi klientami agencji. Dołączyła również do kręgu general, gdzie będzie współdecydować o sprawach dotyczących całej organizacji.

W marketingu Marta Zamorowska pracuje od trzynastu lat. Realizowała projekty w agencjach Saatchi & Saatchi, DDB, VML Poland i Ogilvy. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Adidas Polska, Huawei Polska, Tchibo, Bank Pekao czy Rodowita z Roztocza.

Klientami Bees & Honey, z którymi będzie współpracować Zamorowska, są m.in. Honda, Tesco Technology, Grupa Kaczmarski, TCL Mobile i Eco Classic. Agencja jest tzw. organizacją turkusową. Ten styl zarządzania jest maksymalnie zdecentralizowany. Oznacza, że firma obywa się bez hierarchii, koncentruje się na kompetencjach, odpowiedzialności, zaufaniu i transparentności. Właśnie to przyciągnęło specjalistkę po latach pracy w korporacjach.

Dlaczego porzuciłam pracę w korporacjach dla turkusowej agencji? Żeby być sobą (w pełni: taką samą w pracy, jak i poza nią). Aby w 100% wykorzystać swój potencjał i mieć wpływ na całość procesów w firmie. Turkusowy model pracy jest dla mnie nowym spojrzeniem nie tylko na świat marketingu, ale również na siebie i ludzi, z którymi współpracuję – komentuje nowa client service director Bees & Honey.

  • 1
Marta Zamorowska

Marta Zamorowska client service director w Bees & Honey



Reklama