Personalia

Joanna Jędrasik head of digital w Lighthouse

Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączyła Joanna Jędrasik. Objęła nowo utworzone stanowisko head of digital.

Joanna Jędrasik zapewni strategiczne i operacyjne wsparcie w obszarze działań digitalowych, w tym social mediów, dla kluczowych klientów obsługiwanych przez Lighthouse. Będzie także odpowiedzialna za rozwój działu oraz pozyskiwanie nowych projektów digitalowych.

Nowa head of digital ma kilkanaście lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Przez ostatnie 8 lat była związana z Grupą Walk. Najpierw jako head of social media i członek zarządu agencji Walk PR, a następnie jako CEO Walk Digital. Zarządzała multidyscyplinarnymi zespołami specjalistów ze wszystkich dziedzin komunikacji, jak też technologicznych i mediowych. Pracowała m.in. dla takich klientów, jak Coca-Cola, KFC, Chevrolet, L’Oréal Groupe, Nikon, Volkswagen Group, Obi Polska czy CEDC.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Stosunków Międzynarodowych i Politologii).

Ogromnie cieszę się, że do naszego zespołu dołączyła tak doświadczona osoba, jaką jest Joanna. Planujemy bowiem nie tylko rozbudowę działu digital, ale chcemy także poszerzać cyfrowe kompetencje wszystkich konsultantów. Wierzę, że dzięki Joannie uda się nam zrealizować te cele, a jej wsparcie i wiedza przyczynią się do dalszego rozwoju całej firmy – mówi Jarosław Bańda, managing director w Lighthouse.

  • 1

Joanna Jędrasik przeszła z Grupy Walk do Lighthouse



Reklama