Personalia

Alicja Lewandowska-Wolińska i Marta Zienkiewicz awansują w agencji Hill+Knowlton Strategies

W styczniu stanowisko account directora w agencji Hill+Knowlton Strategies objęła Alicja Lewandowska-Wolińska. Marta Zienkiewicz awansowała na digital & content strategy directora.

Alicja Lewandowska-Wolińska w nowej roli zajmie się rozbudową oferty dla klientów korporacyjnych. Obejmuje to m.in. łączenie działań typowych dla komunikacji korporacyjnej z propozycjami z obszaru lifestyle i digital. Będzie także czuwać nad dalszym podnoszeniem poziomu świadczonych usług oraz rozwijaniem działu pod względem obsługi podmiotów z branży energetycznej i profesjonalnych usług doradczych.

Z branżą PR jest związana od ponad ośmiu lat. Karierę zaczynała w łódzkich agencjach. Do Hill+Knowlton Strategies przeszła z Grayling Poland, gdzie przez 4 lata pracowała w dziale komunikacji korporacyjnej, realizując działania m.in. dla firm z branży energetycznej, FMCG i nieruchomości. Prowadziła również 2,5-letnią kampanię informacyjną Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości skierowaną do MŚP.

Ma w dorobku jedną z pierwszych w Polsce kampanii na Snapchacie. Była ona częścią promocji nowego sezonu znanego amerykańskiego serialu. W H+K Strategies zarządza pracą kilku zespołów realizujących działania dla polskich i międzynarodowych klientów z branż takich jak energetyka, nieruchomości i budownictwo, fintech, FMCG.

Zapewnia klientom strategiczne doradztwo, wspiera w budowaniu i umacnianiu relacji z mediami i interesariuszami. Tworzy też kompleksowe kampanie komunikacji i zarządza komunikacją kryzysową. Z wykształcenia jest prawnikiem.

Marta Zienkiewicz na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu digital & influencer marketingu. Wzmocni i rozbuduje także kompetencje agencji w zakresie tworzenia strategii contentowych dla klientów.

To doświadczona ekspertka m.in. w obszarze działań w social media, planowaniu kampanii influencerskich i internetowych oraz w tworzeniu strategii komunikacyjnych. Dołączyła do zespołu H+K Strategies w marcu 2016 r. po półtorarocznej pracy dla włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Obecnie pracuje dla klientów z takich branż jak technologie, FMCG, food & beverage czy projekty korporacyjne i instytucjonalne.

W 2017 r. wygrała Young Creatives w kategorii PR i tym samym reprezentowała Polskę w międzynarodowym konkursie Young Lions w Cannes. Zdobyła też Srebrny Spinacz w konkursie Złote Spinacze 2018 w kategorii sektor spożywczy za kampanię „BurgerLove – brawurowy debiut Max Burgers na polskim rynku”, zrealizowaną dla szwedzkiej sieci restauracji.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).

Zespół kierowniczy Hill+Knowlton Strategies liczy obecnie 9 osób. Oprócz awansowanych Alicji Lewandowskiej-Wolińskiej i Marty Zienkiewicz należą do niego:

  • Katarzyna Kamińska, executive vice president,
  • Katarzyna Fabjaniak, managing director,
  • Katarzyna Antoniszewska, director lifestyle, media & entertainment,
  • Monika Podsiadło, account director,
  • Jarosław Sutarzewicz, director public affairs & defense,
  • Marcin Galecki, CFO,
  • Grzegorz Szczepański, CEO.
  • 2

Alicja Lewandowska-Wolińska

Marta Zienkiewicz



Reklama