Personalia

Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w Henkel Polska

1 stycznia 2019 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale laundry & home care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.

Aleksandra Gawlas-Wilińska jest związana z firmą od 2012 r., kiedy to dołączyła do zespołu marketingu w dziale laundry & home care i objęła stanowisko brand managera marki Silan, a następnie także marki E. Od początku pracowała przy projekcie przejęcia tej marki i jej wdrożenia do portfolio firmy. Po awansie na stanowisko senior brand managera objęła dodatkowo odpowiedzialność za całą kategorię specjalistycznych środków do prania w Polsce.

Od 2014 r. przez kolejne 2 lata pracowała w globalnej centrali firmy w Düsseldorfie, w dziale marketingu międzynarodowego. Jako international marketing manager odpowiadała za globalny rozwój kategorii płynów do płukania. Zarządzała także planem innowacji produktowych na wybranych rynkach krajowych, m.in. w USA, Meksyku, Europie, Dubaju, Iranie i Korei. W 2016 r. powróciła do Polski, by przez kolejne 2 lata zdobywać doświadczenie w dziale sprzedaży. Współpracowała z kluczowymi klientami handlu nowoczesnego.

Jako dyrektor marketingu laundry & home care będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jej obowiązków będzie również należeć planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Nowa dyrektor marketingu będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunkach zarządzanie i marketing oraz finanse i bankowość, a także studia podyplomowe z digital marketingu. Jest również absolwentką międzynarodowego programu magisterskiego CEMS Master’s in International Management.



Reklama