Personalia

Paweł Olszański na czele czterech działów agencji K2

Z początkiem stycznia Paweł Olszański, dotychczasowy head of PMO w agencji K2, objął nowo powstałe stanowisko head of digital products & services. Przejmuje tym samym odpowiedzialność biznesową za technologiczną i produktową część agencji. Będzie podlegać CEO agencji, Krystynie Szlassie.

Paweł Olszański zaopiekuje się działami IT, product designu, analityki i PMO. Będzie odpowiadał za nową strategię firmy w tych obszarach oraz odświeżenie oferty agencyjnej.

Z K2 związany jest od blisko sześciu lat. Przez ostatnie 2 lata tworzył i rozwijał zespół specjalistów pracujących m.in. w metodykach zwinnych, przyczyniając się do rozwoju biznesu w tym obszarze.

Zarządzał rozbudowanymi projektami dla takich klientów jak Google, Orlen, szwajcarski bank Pictet, WWF, PKO BP, Janssen, Volkswagen czy Desperados. W ich ramach powstawały zarówno złożone strony internetowe, jak i serwisy transakcyjne banków.



Reklama