Personalia

Maryna Matarewicz-Wiak dołącza do zespołu Smart

Do platformy reklamowej Smart dołączyła Maryna Matarewicz-Wiak. Jako key account menager CEE będzie odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi partnerami firmy na terenie całej Europy Środkowo-Wschodniej i rozwój ich biznesu reklamowego.

Z branżą digital marketingu Maryna Matarewicz-Wiak związana jest od jedenastu lat. Karierę rozpoczęła od pracy w ArboMedia. Następnie przeniosła się do iBillboard, gdzie przez 5 lat odpowiadała za sprzedaż rozwiązań adserwerowych oraz rozwijanie portfolio platformy SSP.

Przed dołączeniem do zespołu Smart pełniła funkcję publisher managera w Nano Interactive. Jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu nabytemu podczas współpracy z wydawcami serwisów internetowych wspomoże zespół Smart w 2019 r. w obszarze nadchodzących wdrożeń. W bieżącym roku firma planuje bowiem prezentację szeregu nowych rozwiązań dla wydawców. Są to m.in. Managed Holistic+ czy Deal+ v2.0, których celem jest zwiększenie przychodów klientów z reklam i budowanie tzw. private gardens (własnych ekosystemów reklamowych).



Reklama