Szwedzki Max powalczy z Makiem? - Marketing przy Kawie
Czy szwedzki Max w Polsce powalczy z McDonald’s?Czy szwedzki Max w Polsce powalczy z McDonald’s?Czy szwedzki Max w Polsce powalczy z McDonald’s?Czy szwedzki Max w Polsce powalczy z McDonald’s?
Czy Polacy polubią również i te zestawy?

Czy szwedzki Max w Polsce powalczy z McDonald’s?

Czy szwedzki Max w Polsce powalczy z McDonald’s?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Max Burgers, który w Szwecji w wielu miejscach wyparł sieć McDonald’s, we wrześniu ma otworzyć pierwszy lokal w Polsce. Tyle że takie zapowiedzi słychać już od kilku lat. Z każdym rokiem o zbudowanie marki nad Wisłą i nawiązanie walki z liderem spod złotych łuków, a także z KFC czy Burger Kingiem będzie coraz trudniej.

O planowanym wejściu sieci fast food Max Burgers do Polski poinformował na początku kwietnia „Puls Biznesu”. Z początku nie podał żadnych szczegółów, milczała też centrala firmy w Szwecji. Ostatnio w rozmowie z Portalem Spożywczym prezes marki ujawnił plany otwarcia nawet dwustu lokali do 2027 roku. Pierwsze z nich mają powstać we Wrocławiu, Warszawie i Gdańsku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja