Uwiedź mnie swoim portfolioUwiedź mnie swoim portfolioUwiedź mnie swoim portfolioUwiedź mnie swoim portfolio

Uwiedź mnie swoim portfolio

Uwiedź mnie swoim portfolio
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

W 1998 roku pewien rabin z Los Angeles, zaniepokojony nadmierną asymilacją kulturową członków społeczności żydowskiej, wpadł na pomysł, który swą prostotą otarł się o genialność. Speed dating – kojarzenie par poprzez danie singlom możliwości spotkania jak największej liczby potencjalnych partnerów w określonym miejscu i czasie – okazał się znakomitym sposobem na zwiększenie szans samotnych na odnalezienie „kogoś właściwego”. W świecie, który w pogoni za dobrami traci oddech i utrudnia ludziom zadzierzgnięcie bliższych więzi, idea ta odniosła wielki sukces. Ignacio Oreamuno, założyciel społeczności pracowników reklamy ihaveanidea zachwycił się nią na tyle, że postanowił przenieść koncept błyskawicznych randek na grunt swojej działalności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja